Táplálkozás
Szólj hozzá!

Böjt – #3 nap

Úgy döntöttünk, kipróbáljuk a Dr. Steinberger féle ötnapos fitness programot, melynek az a lényege, hogy gyümölcs -és zöldség dzsúszokat iszunk első sorban. Az italok mellé megengedett egy-egy szelet rozskenyér fogyasztása.

bojt_003A harmadik napon ananászlét kellett inni a következő metódust betartva:

  • reggelire 1,5 dl ananászlé és 2 szelet rozsos kenyér
  • tízóraira 1,5 dl ananászlé és 1 szelet rozsos kenyér
  • ebédre 1,5 dl ananászlé és 2 szelet rozsos kenyér
  • uzsonnára 1,5 dl ananászlé és 1 szelet rozsos kenyér
  • vacsorára 1,5 dl ananászlé és 1 szelet rozsos kenyér

mindehhez 3 liter víz fogyasztását írták elő.

1 üveg 750 ml
100 ml 47 kcal (hozzáadott cukor nélkül)

Tapasztalat

Határozottan egy könnyített nap volt. Főleg, hogy imádom az ananászt, minden formában. A kenyérevéssel továbbra sem állok jól. Reggelire, csak egy szelet csúszott. Egyszerűen túl sok nekem a két szelet. A rozskenyér, legalábbis ez a bio német fajta, amit én eszem iszonyatosan tömény, nehéz és gazdag ízvilágú. Nagyon finom egyébként, de egyszerűen nem lehet belőle sokat enni.

Ami a 3l vizet illeti, továbbra is csak a napi 2l megy. De az legalább konstansan és ezt nagy eredménynek könyvelem el.

Abszolút fantasztikus nap volt és már csak kettő van hátra.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.