Táplálkozás
Szólj hozzá!

Böjt – végeredmény

Azt hiszem, részben, ugyan azt tudom elmondani erről az öt napról, mint tavaly. Természetesen, voltak változások, amik az én megítélésem szerint, pozitívak voltak. Lássuk:

Mindenképpen sikeresnek tartom a programot, annak ellenére, hogy idén sem sikerült meginnom az előírt, napi 3l vizet és a napi hét darab tojást. Mindezek ellenére frissebbnek és könnyebbnek érzem magam.

epersajatA levek sorrendjét továbbra is tartom:

  • A legrosszabb dzsúsz díját a bio zöldbúzafűlé nyerte el, míg a legjobb egyértelműen az ananászlé volt.
  • A zöldséglé végzett a második helyen, míg a céklaléé a harmadik hely lett.
  • Ugyan, már kiosztottam a legrosszabb lé díját, de azért tudni kell, hogy nálam, fej-fej mellett vetélkedett ezért a díjjért a nyertes és a sárgarépalé. De a sárgarépalé, mégis egy picivel jobb volt a zöldúzafűlénél, így az utolsó előtti helyre került.

Hasonlóan a tavalyi végeredményhez, jobban érzem magam és a bőröm is tisztább, mint a program előtt.

Nagyon jó bevezetője volt ez a program a tavaszi-nyári turmix-smoothie időszaknak. Azt hiszem, nagyon érdemes tavasz közepére időzíteni ezt a rövid kis böjtöt.

És ami a legtöbbeteket érdekel talán, igen, fogytam. Összesen 4 kg-t, ahogyan tavaly is 🙂 Hogy ebből mennyi tartható, azt majd a jövő megondja. Mindenesetre a kúra nagyon jó, érdemes évenként egyszer-kétszer végigcsinálni.

A kapcsolódó bejegyzéseket itt találjátok

2014-es böjt program:

➡️ Böjt – #1 nap
➡️ Böjt – #2 nap
➡️ Böjt – #3 nap
➡️ Böjt – #4 nap
➡️ Böjt – #5 nap
➡️ Böjt – végeredmény

2015-ös böjt program:

➡️ Böjt #1nap
➡️ Böjt #2 nap
➡️ Böjt #3 nap
➡️ Böjt #4 nap
➡️ Böjt #5 nap

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.