Táplálkozás
Szólj hozzá!

Böjt #3 nap

Tavaly próbáltuk ki először a Dr. Steinberg féle fitness programot. Idén, annyit változtattunk, hogy a rozskenyér helyett főtt tojást eszünk a levek mellé. Hogy miért? Olvassátok el a tavalyi tapasztalatainkat!

Bojt3nap

Elérkeztünk a harmadik naphoz és egyben a kedvenc, lélekmelegítő naphoz is. Már tavaly is ez volt a legszuperebb és legsikeresebb az összes közül. Nem titkoltan imádom az ananászt, ennyi.

Tehát, a mai napon ananászlét kellett inom a nap folyamán a következő metódust betartva:

  • reggelire 1,5 dl ananászlé és 2 főtt tojás
  • tízóraira 1,5 dl ananászlé és 1 főtt tojás
  • ebédre 1,5 dl ananászlé és 2 főtt tojás
  • uzsonnára 1,5 dl ananászlé és 1 főtt tojás
  • vacsorára 1,5 dl ananászlé és 1 főtt tojás

mindehhez 3 liter víz fogyasztását írták elő.

1 üveg 750 ml
100 ml 47 kcal (hozzáadott cukor nélkül)

Tavaly, nem számoltam a rozskenyér kcal tartalmát, most viszont megnéztem, hogy a tojásokkal, mennyit is viszek be egy nap alatt. Ugye, a tojás GI-je 0, tehát csak jobb lehet, mint a kenyérevés 🙂

A napi végeredmény: 692,5 kcal

Tapasztalat

Határozottan egy könnyített nap. Főleg, hogy imádom az ananászt, minden formában. A tojásevéssel továbbra sem állok jól. Reggelire, lement a két tojás, de tízóraira és uzsannára egy fél sem csúszott. Egyszerűen túl soknak bizonyul ez a mennyiség, ahogy tavaly is sok volt az előírt kenyéradag.

Ami a 3l vizet illeti, továbbra is csak a napi 2l megy. De az legalább konstans és ezt nagy eredménynek könyvelem el. Úgy néz ki, a víz esetében, minden a tavalyi forgatókönyv szerint alakul.

Abszolút fantasztikus nap volt és már csak kettő van hátra.

➡️ a tavalyi program harmadik napját ITT olvashatod

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..