Táplálkozás
Szólj hozzá!

Böjt – #4 nap

Úgy döntöttünk, kipróbáljuk a Dr. Steinberger féle ötnapos fitness programot, melynek az a lényege, hogy gyümölcs -és zöldség dzsúszokat iszunk első sorban. Az italok mellé megengedett egy-egy szelet rozskenyér fogyasztása.

bojt_004A negyedik napon bio céklalét kellett inni a következő metódust betartva:

  • reggelire 1,5 dl bio céklalé és 2 szelet rozsos kenyér
  • tízóraira 1,5 dl bio céklalé és 1 szelet rozsos kenyér
  • ebédre 1,5 dl bio céklalé és 2 szelet rozsos kenyér
  • uzsonnára 1,5 dl bio céklalé és 1 szelet rozsos kenyér
  • vacsorára 1,5 dl bio céklalé és 1 szelet rozsos kenyér

mindehhez 3 liter víz fogyasztását írták elő.

1 üveg 750 ml
100 ml 37 kcal

Tapasztalat

A legnagyobb meglepetésemre fantasztikusan ízletes volt ez a céklalé. Féltem az ananászlé után, hogy nagyon nem fog ízleni. Örülök, hogy kellemes csalódás ért. Sőt, minden várakozást felülmúlt. A cékla igen gazdag A-, B- és C-vitaminban, ezenkívül egy igen fontos pigmentet is tartalmaz: betanint.

Tökéletesen rendben volt ez a nap. Bár, a rozskenyér egy kissé monoton, de már csak egy nap van hátra és egyáltalán nem éreztem éhséget sem a nap folyamán, se a nap végére.

Ami a vizet illeti, nagyon igyekszem többet inni 2 liternél.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..